It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 31 July 2011

Feel so happy today....

Wahhhhh....happy betul saya hari ni..aha...dah la apat jumpa dengan dia hari ni...wow...it such a wonerful day for me...aha...sekian lama x jumpa dengan dia...akhirnya berjumpa juga...aha...walaupun just jeling-menjeling...aha...itupun sudah cukup..aha...satu lagi...dia pun aa msg juga dengan saya..aha...banyak betul topic kami dua hari ni...lawak betul dia 2...t'ingat la pula saya time children seminar masa 2...time malam t'akhir...aha...time ptg..saya minta tolong dengan dia mcm mana nak bt p'sembahan dikir barat...so...dia tolong la saya...time 2 memang stress betul saya dgn budak2 2...mereka semua x nak b'kerjasama...lepas habis semua praktis 2...dia kata la dengan saya...jgn stress2 ya 'kecik'...semile always...aha..terus happy saya time 2...time malam persembahan 2...dia rasa b'slh sangat dengan saya..sbb dia xda time persembahan 2...tapi saya kata dengan dia...'xpa..saya tgk persembahan mereka okey2 sja...xda la teruk sangat...thnx ya sbb tlg sya..'n then dia kata..'x perlu b'terima kasih kepada sya...ini semuanya berkat dari TUHAN...lgipun kmu yg terbaik...tapi kmu akan jadi lebih baik lgi kalau kmu btkan air milo utk saya aha...'ahaha....banyak betul kenangan yg t'indh bgi saya time seminar 2...anyway..thnx ya CHIKAROKA 4 this day n that day...i will never forget that momment..... ^_________^

No comments:

Post a Comment