It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 29 July 2011

2 month..

Wah!!!x sangka saya yang saya and CHIKAROKA dah berkenalan selama 2 bulan...x terasa 2 bulan itu berlalu begitu sahaja...hurmmm...ingat lagi saya 1st time jumpa dengan dia...pada hari isnin 6/6/2011....aha..ingat lagi tarikh dia 2...masa pun saya still remember lagi pukul 11.30 malam...aha..time 2 la jumpa dengan dia...dekat dapur..time 2 sya, olivia, fidelis and aunty leoni sedang menyiapkan sarapan pagi utk children seminar...aha..time 2 la berjumpa dengan dia...aha..so funny that time...aha..time 2 tgh berkenal-kenalan...aha..memang best la kalau dengan dia...walaupun kadang2 dia 2 menyakitkan hati...bak kata dia "bt org mrjuk, itu lah kerinduan ku..."aha...itu la ayat yang paling x dpt saya lupa kan...aha....tapi cantik la juga ayat 2..hurmm...asalkan tgk ayat 2 dlam handphone...terus la t'ingat kan dia...aha...adoi...okey2..that all for today...Gudnyte you all...have a blessed day..GOD bless you all always...Gudnyte CHIKAROKA and PLUTO...

No comments:

Post a Comment