It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 12 August 2011

^____^ and n_____n

hai you all....lama dah x update blog....rindu betul rasa nak update...ehe...hampir 2 minggu  update...d'sebabkan puasa on9...org puasa makan...saya pula puasa on9...aha...erm...next week saya puasa on9 lagi coz ada test PRA-PMR...aha...nervous rasa nya nak duduki ujian 2...aha..dah la first day exam sejarah lagi 2...adoi...harap2 la ujian sejarah saya kali ini lulus....*AMEN....kalau la kan ujian sejarah saya lulus kali ni...memang happy la saya...n harap juga semua subjek saya lulis kali ni....i need to push myself...so that i can get a good result...i also believe that i can get a good result next time....that all for today....God bless u all always....AMEN..!!!

No comments:

Post a Comment