It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 25 July 2011

haha... n_n

semalam dah la x dpt jumpa dengan dia...sapa suruh dia habis kelas lambat sangat...setiap minggu habis kelas lambat..rajin la rasa...aha..xda la...main2 sja...cuba la dia keluar awal dari kelas semalam...boleh juga b'jumpa...hurmmm... T_T ....selama ni saya ingat dia orang miri bah...tapi bila saya tanya dia hari sabtu 2...dia kata dia orang bintulu...aha...erm...semalam saya dapat ajar kelas baptis dengan baik sekali...best juga kalau jadi cikgu...happy betul saya dengan kelas 2..tapi kalau saya ajar kelas tadika...x berapa happy...sebab mereka degil betul...biasa la kan budak2 kecil...aha...tapi saya lebih suka kelas baptis la...best dengan mereka...umur mereka pun ada yang sama dengan saya juga...2 la best dia...aha...dalam satu hari saya dapat ingat nama2 mereka semua...aha...okey2...that all for today...nyte you all..have a blessed day...GOD WILL BLESS YOU ALL...!!!AMEN... n_n

No comments:

Post a Comment