It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

kes fobia dgn si kura2...

ehe...sya sebenarnya fobia dengan kura2...nisemua gara2 d'gigit kura2...dah la dekat perut lgi 2...aha...tapi 2 time kecik-kecik dlu la..ehe...sampai skrang pun sya still takut fobia dengan kura2 lgi...entah sampai bila saya akan fobia dengan kura2 2..kalau x d'sebab kan sya kena gigit time 2...xda saya fobia dengan kura2 samapi skrang....saya pun nak juga berjinak-jinak dengan kura2 2....tapi...hurrm....harap2 la ada suatu masa nanti saya dapat berbaik2 semula dengan kura2...ehe...harap2 la...dah la time hari sabtu minggu lepas..my sis cabar saya mandikan si pinka(kura2)...sya berjaya mandikan dia..tapi nak pegang si kura2 2 x berani...aha...lawak btl....bising2 lgi pagi tadi gara2 mandi kan kura2...samapi skrang masih x dpt b'jinak2 dgn si pinka(kura2)...aha...still fobia...aha

No comments:

Post a Comment