It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 6 September 2011

kenangan yg t'indah..

aiya...sya sentiasa t'ingat kan kenangan-kenangan sya and geng2 seminar kanak-kanak dulu...saya berharap agar next year saya dapat bersama dengan geng2 seminar kanak-kanak 2 lagi...saya betul2 rindu kalau ingat kan lagi kenangan2 time seminar 2...kenangan yang paling saya x  dpt lupaka...time saya n SI KURUS bersama2...aha...ketawa bersama....bergurau bersama...dah la dua2 suka cari pasal sesama..aha...ingat lagi saya dia suruh saya ikat neck tie dia...ehe...saya harap dia x buka la neck tie yg sya buat dengan dia 2...aha...bkn main lagi dia suruh sya ikat neck tie...alasan dia..."saya x tau nak ikat neck tie....so kmu tlg saya ikat kan terus la....ehe.."aha...i still remember what did he say 2 me that time...aha...SI KECIK really3 miss with SI KURUS....hurm.....that all la i wanna 2 share to u all this day...gudnyte you all...GBU owez....

<3 SIKURUSSIKECIK <3                   <3AliciaAnysiaAlickaAlic <3

No comments:

Post a Comment