It all about ChikaRoka...

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 2 September 2011

happy ^_________________^

Wah......happy betul minggu ni..hampir setiap hari dapat jumpa dgn dia...dah la dapat jalan2 sama2 lgi dengan SI KURUS 2..aha...kalau la setiap hari mcm minggu ni kan best..ehek....ermmm....rindu la dengan RALLY YOUTH.....i  miss CHRIS PADGETT and Fr.JOHN GERTH....best and lawak2 meka 2...aha...dah la minggu ni jln2 dekat parkson and imperial mall saja...rasa nak patah sja kaki jln2 dr imperial mall pergi ke parkson setiap hari..aha...next pula...i wanna join CYA and YOUTH RALLY also...ehe...x sabar rasa nya...lgu yang saya paling suka time YOUTH RALLY 2..."Your LOVE never fails , never give up, never runs out on me.....menyentuh betul lgu itu...ehe...ada skali time ddk dekat food court at imperial mall masa 2...SI KURUS datang pergi dekat dgn saya...n then dia tanya ada ear phone ka....tapi kazen saya bg hp saya dgn dia...2 la SI KURUS kata dengan dia...saya x minta hp alic...saya minta ear phone...sya apa lgi...ketawa la kena kazen saya 2...aha....byk betul crita saya time 2.....okey2 la....that all for today...bye you all....GBU owez...
<3 SI KURUS.....

<3 aliciaanysiaalickaalic... <3

No comments:

Post a Comment